Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հեքիաթի ժամանակակից տարբերակը

Հեքիաթի ժամանակակից տարբերակը
20.11.2012 | 11:42

Հեքիաթի ժամանակակից տարբերակը

Դիտվել է՝ 3519

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ